12. heinäkuuta 2011

JA NYT ON AIKA JUOSTA KATOKSEN ALLE SATEELTA SUOJAAN



The Beach Boys - Wouldn't it be nice
Uniikki - Myrskyn silmäs
IMG_0063
IMG_0049
IMG_0064
IMG_0066
IMG_0067
IMG_0068
IMG_0087
IMG_0159

Oon ollu koko viime viikon mun isovanhemmilla, joten himaa tulo oli tajuttoman ihanaa. Heräsin jo kasilta tohon ukkoseen, mut onneks mä sit viel nukahin ku yleensä en herää ennen kahtatoista. Tilattii just bieberin leffa, ni seuraavat päivät menee varmaa sit postii oottaen. Haha, cant wait! Mun pitäis jaksaa raahautuu siivomaan ja sit vähä myöhemmin kauppaa ostelee ruokaa huomista varten :-D huomenna ois sitte kans se vika potter silloi 00.07, mahdankohan pysyy hereillä koko leffan ajan..

ps. mulla ei ollu mitään muita kuvia, piti laittaa nää ei-niin-kivat otokset noista viime viikon kuvista. jos sitte huomiselta tulis jotaa, et pitää ny kattoa :)

4 kommenttia:

  1. HEI MÄ TUUN SITTE SUNKANS KATTOO SEN BIEBERIN LEFFAN, ILMOTA KU OOT SAANU SEN :D

    VastaaPoista
  2. eieie ihan liian moni on jo sanonu tollee! 8D MUN

    VastaaPoista
  3. hei tosi kivoi kuvii ja kiva blogi ! :) jatka samaa mallii :pp

    tuu tsekkaa munkii blogi, joka kaipailee tottakai uusii lukijoita, mut myös kommentteja ja parannusehdotuksia! :)
    http://themomentsoflaura.blogspot.com/

    VastaaPoista