4. elokuuta 2011

JOHNNY, LA GENTE ESTE MUY LOCA what the fuck



viro
viro
viro
viro

Mun kamera on roomassa ja enkä mä muutenkaan ois mitään kuvattavaa keksiny. saatte tyytyy viron kuvii. btw, löysin äsken nelly.comista maailman ihanimman laukun ja mä todella toivon et saisin suostuteltuu ton äitin tilaa sen mul. mä yritin täs vähä aikaa sitte 'viritellä' mun luistimia mut tuloksena oli kynsiviilan katkeaminen. shit. taidan jättää korjailut sikseen ja siirryn kattomaa da vinci koodia ja justin bieberiä.

5 kommenttia:

  1. voitko linkkaa sen laukun? :D

    VastaaPoista
  2. juu: http://nelly.com/fi/vaatteita-naisille/asusteet/laukut/nelly-accessories-384/rosie-linn-384894-99/ there you go :-)

    VastaaPoista
  3. nyt säki oot sit pistänyt ton koodin et menee tummemmaks ku laittaa hiiren siihe. en tykkää. ärsyttää..

    VastaaPoista
  4. mä tykkään:)tyyliin kyllästyn siihe jo alle viikossa mut eikse mee nii et kaikkee pitää kokeilla?:-D

    VastaaPoista
  5. no ehkä nii :P

    VastaaPoista