12. syyskuuta 2011

YOU LIVE ONLY ONCE, SO DO WHAT YOU WANNA DO, BE WHAT YOU WANNA BE AND GO WHERE YOU WANNA GO. ONE CHANCE, TAKE IT!

leiri
leiri
leiri
leiri
leiri
leiri
leiri
leiri
leiri
leiri
leiri
leiri
leiri
leiri
leiri
leiri
leiri
leiri
Leirit on leireilty ja selvisin jopa hengissä. Melkeinpä 13h jäätä, 367934 kaatumista (ai kui en osaa luistella) ja mielisairaalahuoneissa vietetyt kaks yötä oli mulla kuitenki vähän liikaa. Herättii aina puol seittemältä ja eka jää oli kasilta. Vaikka oli aika rankkaa, oli myös tosi kivaa! Tuli otettua melkeinpä 1000kuvaa, tossa pari niistä. Hehe, me vähä "isommat" ei pärjätty ilman facebookkia, joten me fiksut otettiin koneet mukaan ja datailtiin vessassa! Hyvä me! Kaikinpuolin mukava leiri, mieluusti uudestaan (hehe, ilman jäitä ja oikeassa hotellissa, kiitos!) :)

12 kommenttia:

  1. kuka toi on toi nois ekois kuvissa? ootte tosi sulosia!! :)

    VastaaPoista
  2. ano: se on yks marika:) hehe kiitos!

    VastaaPoista
  3. oi hehkeenä :-D hei pistäs näit facee! ;)

    VastaaPoista
  4. oot nätti ja tää blogi vaikuttaa kivalta ! liityn lukijaks (:

    VastaaPoista
  5. ihania kuvia!:-)ja muutenki kiva blogi!-A

    VastaaPoista
  6. nää kuvat on ihan sika rumia:-D tai siis ootte tollasii...97 pellei jotka ei tajuu et kuin monet ihmiset nää näkee ja nauraa näille

    VastaaPoista
  7. AN: kiitos!:)

    ano: voooi kultarakas minkäköhän takia mä näitä kuvia tänne laittaisin jos muut eivois nähdä niitä? jajoo, mä olen -97, joten ehkä mä käyttäydynkin sen mukaan. ja hyvä niitten ihmisten on näille nauraa, on neki joskus ollu mun ikäsiä ja varmaan tullu samanlaisia kuvia otettua. voi että ku mä niin tykkään teistä anoista!:)

    VastaaPoista
  8. nii no mut sä et vaa tajuu et kui monet sulle nauraa...oot kuulemma ihan pelle XD herutat kuulemma koulussa ihan urakalla ja käyttäydyt lissustI...

    VastaaPoista
  9. ano: nii, KUULEMMA. jos et oo ees samassa koulussa, niin miten voit ees tulla sanomaan mulle tollasta? sori, mun päivittäiseen pukukoodiin ei satu kuulumaan legginsejä ja ylilyhyttä topia mikä peittää just ja just perseen. enkä mä halua saada ihmisten huomiota sillä, että kuljen julkisilla paikoilla sellasen paidan kaa mikä on aivan sama ku paitaa ei oliskaan. ja millä perusteella tuut sanomaan mua lissuks, haha! jos tuntisit mut, et sanois tollasta. ja ihmisethän voi olla montaa mieltä, eli toi on varmaan sun mielipide. no, eise paljo mun persettä raavi jos joku ano ei tykkää musta. että en mä paljon menetä, vaikka sä kuvittelisitkin musta tolleen. vituttaa vaann, ku ihmisistä kerrotaan kaikkea paskaa ilman että tietää oikeestaan mitään OIKEETA TIETOA kyseisestä tyypistä. niin tyypillistä! voisin vaikka noitten sun sanojen ja asenteen perusteella väittää, että sun ikä on varmaan sama ku mun, eli sinuna en tulis sanomaan mitään kuulopuheita eteenpäin. musta tuntuu että sä oot nyt se vitun nolo -97 pelle:)

    VastaaPoista
  10. hyvä teijän anonyymien haukkua, tuskin emiliaa tunnette ja vaikutatte kirjoitusten perusteella ihan otse noloilta,joten turha toisia haukkua.
    -en omalla nimimerkillä viitsinyt kommentoida

    VastaaPoista
  11. mm, samaa mieltä! kiitos sinä ihana:)

    VastaaPoista