28. maaliskuuta 2012

swagggg
swagggg
memsuu
Alkuun, anteeks ku en oo nyt parii viikko postannu..Viimesee kuukautee en oo tehny oikeestaa juuri mitää, eka viikko meni tosi korkeessa kuumeessa, seuraava viikko alko sairaalassa ja kaikenmaailman verikokeilla ja ultraäänikokeilla ja nyt tähän asti oon pitäny koulusta ja harkoista taukoo. Että joo, enmä oikeestaa oo koneelle oikee kerenny ja varsinkaa mitää kuvia en oo ottanu (jos ei lasketa instagramia mukaa). Yritän nyt vähä panostaa tähä touhuun!
Mut olin meiän joukkueen mukana kisoissa viime viikonloppuna! En siis saanu vielä luistella, joten olin vaa sielä kannustamassa :) Luisteltii tosi hyvin, suorituksessa yks kaatus mut eise ketää lannistanu, ja kyllähän me hopeemitalit kaulassa tultii himaa!! Mua vaan vähä harmittaa ku en saanu luistella vikoissa kisoissa..nomut ens kaudella sitte! Huomenna ois testit sm-junnuihin ja tosissaa mua ei ikinä oo jännittäny näin paljoo :D Tällä viikol mulla ei oo kouluu ollenkaa, meiän koulun kaseilla on tet-jakso ja mä oon päiväkodissa tetissä! Kattoo sit perjantaina pystynkö ollenkaa lähtemää sieltä, oon jo ihan rakastunu niihin lapsii :D

11 kommenttia:

  1. Aivan ihana blogi ja upeita kuvia :)

    ♥: www.littledragonfliess.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. montako joukkuetta luisteli? niinku teijän sarjassa?

    VastaaPoista
  3. Pääsitkö siihen joukkueeseen mihin halusit?:-)

    VastaaPoista
  4. oisit ollu parempi :D

    VastaaPoista
  5. Mikset uskalla tulla nimelläs huutelee? Totta, ois pitäny olla taidoiltaan parempi mut testeis mä tein kaiken mitä osaan, siinä vaiheessa on ihan turha tulla sanoo et 'oisit ollu parempi'. Ja jos testit ei menny ihan putkeen ni sille en voi mitää. Ens vuonna oon PAREMPI, niiku asian ilmaisit, ja sit voit olla ihan hiljaa vaa :) vuos aikaa kehittyä, kyllä mä luulen et tulee onnistumaa.

    VastaaPoista
  6. Ehkä tämä anonyymit ilkeitä/lapsellisia mutta koita nyt vähän rauhallisemmin ottaa! Ei varmasti auta mitään vaikka kuinka kimpoilisit muille?

    VastaaPoista
  7. Pistää vaa vihaseks, ku periaattees aika henkilökohtasesta asiasta tullaa huutelemaa..Ei varmasti auta joo, mut aina ei jaksa vastata nätisti anoille :)

    VastaaPoista
  8. oot tosi nätti <3 ja kyllä varmasti pääset sitte ens vuonna sinne joukkueeseen mihin halusit! TSEMPPIÄ, EMILIA<333

    VastaaPoista