2. maaliskuuta 2012

IMG_2925
IMG_2960
IMG_2970
IMG_2728
IMG_3014
Parit kuvat kuluneelta viikolta! Vietin pari yötä yksin himassa ku muu perhe oli laivalla, ite en päässy mukaa koska olin justiinsa sielä ranskassa. Hehe, satunnaisista syistä mun porukat toi mulle tuliaisiks robinin levyn..:-D Muuten loma on menny lähinnä harkoissa, huomenna olis tarkotus suunnata vilmankaa salppurin kisoihin nimimerkillä en-omista-sopivia-toppahousuja..idiootti minä. Ehkä mä päädyn jonkulaisee kompromissii täs asias! Voisin taas lopetella tän dataamisen, huomen olis taas aamureenitmut hei, rakkaudesta lajii eiksni!

2 kommenttia:

  1. kiiva blogi sinul:)


    ♥ emmalandiaa.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Ihana blogi, liityin lukiaks! =)
    Saa käydä kurkkiin munki blogii:
    http://mystyle-nappi.blogspot.com/

    VastaaPoista