13. huhtikuuta 2012

IMG_3880
IMG_3890
IMG_3886
IMG_3873
IMG_3848
IMG_3906
IMG_3902
moi
Mun kuvat tuli tänää postissa! Koulussa mulle kerrottii et pääsin tukariks, joski vähä myöhäsemmässä ku muut. Tulin äsken himaa, olin atenkaa kattomassa thg :) kolmas kerta, eikä vieläkää kyseinen leffa kyllästytä! Viime viikolla mami kävi ostamassa mulle uudet kengät, ja ton paidan ostin pari päivää sitte! Ja löysin ihanat kuoret puhkuu, tykkään :) Ens viikolla alkaa harkat, saa nähä mitä siitäki tulee. Mut teksti ei oikee luonnistu, meinasin nukahtaa leffassakin, joten meen nukkumaa, öitä!

3 kommenttia:

  1. sua odottaa liebster palkinto mun blogissa :)
    http://momentswithava.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. ihana paita ! paljonko makso ? :-----D

    VastaaPoista
  3. ava: juuups tsekkasin jo!:)

    Lilja: 14,95e!:)

    VastaaPoista