1. toukokuuta 2012



IMG_4578
IMG_4582
IMG_0358
IMG_4557
IMG_4523

Miten teiän viikonloppu ja vappu on menny? Ite kävin naapureilla grillailemassa ja viettämässä iltaa! Mut ootan ihan kauheesti kesää ja tuntuu et loma loppuu kesken, koska mulla on niin paljon kaikkia suunnitelmia :-D Huomenna saan tietää, toteutuuks yks mun suunnitelma vai meneeks se ihan ketuiks koko homma! Ja sori kun ei oo yhtään naamakuvia, ite en niitä tykkää ottaa eikä mulla yleensä oo ketään kuka niitä ottais!
PS. Toi Mind Your Manners on ehdottomasti mun tän hetken lempibiisi!! Vähän vaihtelua nrj jumputukseen, mitä tulee joka tuutista :-D Ja The Wanted on iskeny muhun jo tosi kauan, se on taas yks mun lempparibändeistä!

6 kommenttia:

  1. onks toi joku uus jätski mikä tos on ;-D ja kivoja kuvia!

    VastaaPoista
  2. Hehe se on Lidlistä jotain ben&jerrys kopiojätskiä, mut se on oikeesti tosi hyvää!! :D ja kiitti :)

    VastaaPoista
  3. onkstoise orava:DDDDDD t mäny

    VastaaPoista
  4. No ei ku koira...................................................

    VastaaPoista
  5. Woooooou näin sut :) oot ihana <3

    VastaaPoista
  6. Apua missä oot mut nähny!!:-D haha kiitos säki varmasti! :)

    VastaaPoista