28. toukokuuta 2012

kollaasi3
kollaasi7
kollaasi5
kollaasi2
Tässä nyt näitä iphone-kuvia viimesen parin viikon ajalta! Ostin muuten viime torstaina ton takin (kuva2), pari viikkoo sitte noi Adidaksen lenkkarit (kuva4) ja löysin kahet biksut (jes!!!), (kuva14, tos näkyy vaa toiset!) En oo vieläkää kunnolla sisäistäny et viikon päästä ollaa jo lomalla (tai no mä oon riparilla) :-D Huomen lähetään rinnakaisluokan kaa lintsille ja muutenki koko loppuviikko on aikamoista hölläilyä koulussa! Sää vaa ei oo ollu kovin kesänen....toivottavasti toi vesisade ja kylmyys loppuis ennen mun riparia! En kerenny tänää kauheesti tekee juuri mitää, näin hetken askoo koulun jälkee ja sit loppuillan satoki vettä ni en viittiny ees lenkille lähtee :-D Mut nyt voisin lähtee iltapalan kaa kattelemaa telkkua, heippodeei! 

9 kommenttia:

  1. Nyt mä laitan tälläsen instagramis muokattujen puhelinkuvien kollaasin ja oon ihan niiinku annika-o ja nyt mustaki tulee yhtä suosittu ja saan lukijoita<3333333

    VastaaPoista
  2. Ano: Nyt on kyl pakko olla eri mieltä sun kaa tästä. Jos oot huomannu, varmaan joka toisella bloggaajalla on näitä kollaaseja blogissaan, niin mikä näistä tekee annika-o:n 'oman jutun'? Kai mä nyt saan tällasen laittaa, jos mä niin ite haluan :-D Haha ja toiseksee, en ees lue annikan blogia eikä mua edes kiinnosta lukea :-D Sori jos oot joku hullu annika-o fangirl!

    VastaaPoista
  3. Mun blogissa on sulle haaste !(:

    http://thisisgameonlyforme.blogspot.com/2012/05/liebster.html#comment-form

    VastaaPoista
  4. nolo toi eka ano .. luen tosi monta blogii ja ainakin joka kolmannella on tällänen postaus ! eikä todellakaa oo annika-o:n oma juttu :DDd

    mutta nyt siihen asiaan minkä takia tänne tulin, voisit useemminki tehä tällaisia postauksia (:

    VastaaPoista
  5. heidijjau: Kiitti!:)

    Abo: Samaa mieltä! Hassuu et tällaset leimataa jonkun ns suositun bloggarin omiks jutuiks :-D mut joo varmaa tuleeki vielä ainaki yks tällanen postaus, ku enemmän mä puhelinta kuljetan mukana ku kameraa :)

    VastaaPoista
  6. mistä tunnet parasriinan?:-D

    VastaaPoista
  7. Ano: Enmä tunnekkaa! :-D selasin jotain fs kysymyksen vastauksia ku otin puhelimella ton screenshotin, ni thats why toi parasriina näkyy siinä :-D

    VastaaPoista
  8. mmistäs kokeesta se 6- on tullu?!

    VastaaPoista