27. kesäkuuta 2012

BERLIN



Olin mun saksalaisen kaverin luona neljä päivää Berliinissä! Kävin ekaa kertaa saksas ja tykkäsin heti siitä. Neljää päivää mahtu tosi paljo kaikkee: käytii tv-tornissa syömässä, jokiveneajelulla Berliinin keskustassa, Madame Tussaudsin vahanukkemuseossa (löysin mun sisäsen jb-fanin uudellee, hehe), shoppailtii yks kokonainen päivä, katottii Saksa-Kreikka fudispeliä isolla porukalla ja saksalaiset on kyl ton fudiksen suhteen iha hulluja, joka kerta ku Saksa sai maalin ni siellä ammuttii raketteja ja kaikki rupes huutamaa iha hysteerisesti :D, pääsin mun kaverin harkkoihin luistelemaa, käytii ottamas kuvii Berliinin muurilla, kierreltii länsi-Berliinissä ja nähtii samal homofestivaalit, vietettii yks ilta tivolissa, sanoin välillä jotain ihan muuta mitä oikeesti olis pitäny sanoo (sanoin ihan pokkana tarjoilijalle jäätelöbaarissa et "one ice cream with caramel sausage", tarjoilija sai ainaki kunnon naurut ja mua hävetti niiiiiiin paljon), hypittiin kaatosateessa pihalla, ylläripylläri satutin mun jalan ja kaiken lisäks selvisin yksin lentämisestä kunnialla lukuunottamatta pieniä selkaannuksia Berliinin kentällä :D Näin tota mun kaveria nytte ekaa kertaa puoleentoista vuoteen, joten oli ihan mahtavaa nähä sitä nii pitkästä aikaa! Ja nyt mulla on jo vähä ikävä sitä ja sen perhettä, ja toivottavasti nähtäis ens keväänä jos kaikki menis niiku ollaa suunniteltu! :)


berliini
berliini3 – Kopio
IMG_6680
berliini8
berliini7
berliini9
IMG_6753
berliini4
Mun uus poikaystävä!
berliini5
berliini6
berliini10
berliini11
berliini12
berliini13
berliini15
berliini16
berliini17
berliini20
berliini18
berliini19
berliini23
berliini21
berliini22
IMG_6629

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti