13. kesäkuuta 2012

IMG_6128
IMG_6125
IMG_5801
IMG_5722
IMG_5446
IMG_5209
IMG_5256
IMG_5483
IMG_6229
IMG_6191
IMG_5812
IMG_5780
IMG_5719
IMG_5702
IMG_5506
IMG_6008
IMG_6047
IMG_6117
Nyt on ripari ohi! Lähin sinne tosi huonoil fiiliksil ja olin jo lähössä maanpakoo, ettei tarttis käydä koko riparia, mut nyt oon niin tajuttoman onnellinen et pääsin just tolle riparille just noitten ihmisten kaa! Toi 9pv meni tosi nopeesti! Kaikkee ehti tapahtua sen aikana ja mä sain mm aivotärähdyksenki:) Mulla oli jo heti ikävä sitä fiilistä ja niitä ihmisiä ku pääsin eilen himaa! Vietettiinki sit eilinen ja tää ilta yhen isosen mökillä :) Hehe olin muuten tänää ekaakertaa mopon kyydissä, ku ossi heitti mut sieltä mökiltä takas himaa! :D toivottavasti jatketaa viel pitkää noitten ihmisten kaa!
-
Lähen ens viikon perjantaina saksaan mun kaverille! Sillä on synttärit ja sen vanhemmat kutsu mut ns "yllätykses" sinne! Vähä pelottaa, ku en oo ikinä ennen lentäny yksin :D Oikeestaa eka kerta ku lähen yksin minnekkää ulkomaille! Muutenkin mun pitäs pärjätä siel 4pv pelkällä enkulla, oivoi, en tuu selviämää kunnialla! :D 

10 kommenttia:

  1. Eiks se sun kaveris lue sun blogia? Koska toi yllätyshän on pilalla jos se lukee tän :D

    VastaaPoista
  2. Ano: se on täysin saksalainen, se ei ymmärrä sanaakaa suomea eikä se ees tiedä et mulla on blogi :D

    VastaaPoista
  3. Ihana fiilis tulee noista kivoista kuvistaa(:
    www.tessahej.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. Hahhah vähä eri meininki meil ku ite oon ollu isosen et yleensä vaan tavataan leirin jälkeen isosporukankaa ja ryypätään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No se on sit varmaa teiän näkemys tost riparijutusta yms:)

      Poista
  5. missä sun rippileiri oli?:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nastolassa, Luomaniemessä :)

      Poista
  6. Nää kuvat on kyl nii ihanii! (:

    VastaaPoista
  7. mulla ois sulle haaste mun blogissa!:)

    http://viva-la-fashion.blogspot.fi/2012/06/haasteilua.html

    VastaaPoista