16. elokuuta 2012

RANSKA & ITALIA '12

1-tile
123456-tile-vert
Tässä parit iPhone- kuvat sieltä mun matkalta! Puhelinlaatua siks, koska muistin helsinki-vantaalla et kameran laturi unohtui tietenki kotiin. Koko loma oli ihan mahtava, jotenki tykkään vaa siitä tunnelmasta ulkomailla ja siitä miten erilaista siel on verrattuna suomeen! Shoppailumahdollisuudetki on ihan eri maata ku täällä...senpä takia jouduttiin ostamaan ylimääränen matkalaukku, että kaikki mun ostokset mahtu mukaan :-D Eka viikko oltiin marseillessa, ranskassa ja toka viikko vietettii toscanassa, italiassa! Mun tavotteena oli ruskettua, mut mä korkeintaan paloin ja ne mun vähäsetki rusketukset lähti melkeen heti täällä suomessa pois...Ajeltii ranska-italia väliä vuokra-autolla ja kerettii siinä välissä käymään monacossaki. Lentomatkoilla meillä oli vaihtolennot kumpaaki suuntaan, ja tulomatkalla meiän frankfurtin vaihtoväli oli noin 7h, joten kerettiin siinä välissä käydä frankfurtissa vähä kiertelemässä. Eniten jäin kaipaamaa sitä lämpöä, fiilistä et "nyt ollaan ulkomailla", lentämistä, vuoristoteitä, meressä uimista, auringonottoa altailla, parasta jäätelöä ja vieläki parempaa ruokaa (taisin käydä starbuckissa ja mäkkärissä vähä sallittua enemmän, joka päivä löysin itteni jommasta kummasta paikasta...) Tonne marseilleen mä vielä joskus haluisin uudestaa, tykäistyin ihan kamalasti siihe paikkaa! Kaupunkilomat iskee muhun enemmän, huomasin sen toscanassa ku lähin kauppa oli 20km päässä ja meiän talo oli keskellä vuoristoa...mut vaihtelu virkistää, eikö! 

4 kommenttia:

  1. aivan ihana blogi! :)
    http://www.pink-sparkling.blogspot.fi/
    Toivottavasti jäisit seurailemaan, olisi ihanaa saada täydet 50 lukijaa! :)

    VastaaPoista
  2. älä pliis laita noia bikini kuvia koska sulle nauretaa niitten takii! halusin vaan auttaa entä tulla dissaamaan :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo uskon että et haluu dissata, mut mä ite en nää noissa kuvissa mitää väärää, mähän teen vaikka kokonaa oman postauksen mun bikinikuvista jos mä haluun:) haters gonna hate:)

      Poista