25. lokakuuta 2012

anna2 anna1 anna3 anna6 anna5 anna4 anna8Hellou taas :) Mulla on ollu ny tää viikko lomaa ja en oo kerenny tekemää melkee mitää muuta ku olla hallilla. Viime viikonloppuna oltiin preseasonissa ja alkuviikosta meillä oli leiri vierumäellä. Eilen kuitenki olin koko päivän annalla ja käytii samalla kuvailemassa, ku kerranki oli päivä ettei satanu vettä. Käytii myös eilen jussin kaa leffassa kattomassa se Koskemattomat :) muuten hyvä leffa mut se oli puhuttu kokonaa ranskaks! Loppuviikko onkin sitte taas pelkkää reeniä ja reeniä, joten mun lomarentoutumiset taitaa olla jo ohi...Oisko jollain ihanalla jotain hyviä vinkkejä miten saisin luettua tuntemattoman sotilaan ku kiinnostusprosentti siihen hommaan on täys nolla?

Muistakaa käydä jättämässä teiän postausehdoksia tänne! :) Mä vähän niinku tasapainottelen ton harrastuspostauksen ja kaveripostauksen välillä, kumpi kiinnostais enemmän? :) ja kertokaa ihan avoimesti teiän mielipiteitä mun blogista, tartten jotain rakentavaa palautetta, että tää homma ei kokoajan tyssäis vaikka siihen etten enää keksi mitä mä tänne kirjotan! :D

4 kommenttia:

  1. harrastus!!! ois kiva tietää siit enemmän :)

    VastaaPoista
  2. mä taas oon kaveripostauksen kannalla !! (:

    VastaaPoista
  3. harrastus :) !

    VastaaPoista
  4. Kaveripostaus ;)) vinkvink xD

    VastaaPoista