31. lokakuuta 2012

METRO PHOTO CHALLENGE

moro24Kävin ihan huvikseen osallistumassa Metro Photo Challenge- nimiseen valokuvauskilpailuun, jossa voi voittaa mm. Canonin tuotepalkintoja ja Anttilan lahjakortteja. Osallistuin siis tällä kyseisellä kuvalla, jonka otin Italiassa kesällä. Varmaan paras kuva minkä oon koskaa ottanu...siis oikeesti :D Joten jos haluutte yhtään auttaa mua, menkää TÄNNE ja äänestäkää mua, jos tykkäätte! Kaikki kuvan jakamiset, facebook- tykkäykset ja twitterissä tweettaukset lasketaan siis ääniksi :) Kiitos paljon jo etukäteen jos jotkut viittii käydä äänestämässä!

Vielä olis aikaa teiän päättää haluutteko, että kirjottelisin kaveri- vai harrastuspostausta! Käykää jättämässä mielipiteenne kyseisestä asiasta tämän postauksen kommenttiboksiin. Mä kyllä periaatteessa haluisin tehä harrastuspostauksen, koska varmaan kovi mun lukijoista ei oo perillä mitä harrastan yms :D Kertokaa vielä teiän final opinion tähän juttuun!

9 kommenttia:

  1. mikä toi on ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai toi kuva? Vesi-ilmapallo mikä räjähtää :) toi on siis pelkkää vettä toi pallo tossa

      Poista
    2. uuu ! vähän hieno (: mut ois parempi et tajuis heti et se on vettä, ite luulin et pidät jtn ihme jääkimpaletta sun kädessä :D

      Poista
  2. kaveri postaus!!:)

    VastaaPoista
  3. Moikka! sulle on tunnustus/haaste/mikälie mun blogissa :)))

    http://momentsintimeninni.blogspot.fi/2012/11/a-blog-with-substance.html

    VastaaPoista
  4. kaveripostaus (:

    VastaaPoista
  5. kaveri posti

    VastaaPoista
  6. ehottasin sellasta anna veijalainen on paras postausta ?!?! :):)

    ET IKINÄ ARVAA KUKA OON

    VastaaPoista
  7. pitääks se sun BBF-koulussa, jonka kaa oot aina, ni blogii kans?

    VastaaPoista