1. tammikuuta 2013

Moi kaikki! Anteeks tosi paljon, ku tää mun postaustahti on hidastunu yhtee kertaa kuukaudessa...lupaan ottaa itteeni niskasta kii näin uuden vuoden kunniaks! Mun pitää tehä vielä se luistelupostaus ja joulusta ja uvsta kerron jotain pientä varmaan :) toivottavasti kaikilla meni uv hyvin! Mulla ainaki, vaikka meno yltyki vähä villimmäks kuin alunperin olin suunnitellu... Laittelin pari kuvaa kuluneelta viikolta, tällä kertaa ihan iPhone- kuvia:) Latasin mun puhelimeen tän Blogger- appsin ja oon tosi tyytyväinen! Tän kanssa on helppo tehä postauksia eikä tartte säätää koneen ja Flickr- kuvien html- koodien kanssa mitää turhaa...Tuutte varmaan jatkossakin lukemaan näitä puhelimella tehtyjä postauksia! Ens viikolla lähetää meiän joukkueen kaa Puolaa kisoihin, joten sitä ootellessa :D Katoin just Sinisterin trailerin, olisko vapaaehtosia ketkä vois tulla nukuttamaa mua? Ei taida mun yöunista tulla nyt yhtää mitää...:D





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti