6. tammikuuta 2013

Oon huomannu, et käytän mun konetta nykyää aina vaa vähemmän ja vähemmän, vaikka sain sen just kesällä rippilahjaks, eli ihan hyvä kuitenki se on :) mulla alkaa olee jo vähä matkafiilis sen Puolan kisamatkan takia :D aluks mulla ei ollu mitää kiinnostusta mut nyt ku lähetään jo 5 päivän päästä nii alkaa jo vähä jännittämää. Näin eilen pitkästä aikaa sallaa ja oli tosi ihana nähä, tää meiän yhteinen vapaa-aika on jääny tosi vähäseks, ku meiän joukkeilla ei oo yhtäkään vapaapäivää harkoista samaan aikaan :D kävin tänää tsekkaamassa sen uuden Hobitti- leffan ja täytyy sanoo et oli oikeesti katsomisen arvonen! Mähän en oo siis nähny yhtäkään Taru Sormusten Herrasta- leffaa eikä toi aihe kiinnosta mua ollenkaan mut jaksoin yllättävin hyvin istuu siel leffateatterissa kolme tuntia ja tykkäsin ihan aidosti siitä leffasta :) suosittelen jos vähänkään kiinnostaa tai vaikka ei kiinnostais ollenkaan..:)

Ps. Kuulin eilen sallalta, että cody simpson on keväällä jbn lämppärinä suomessa...vähän hävettää näin jälkeenpäin ku ajattelee mun reaktiota tohon :D ootan tällä hetkellä enemmän tta codya ku ite justinia! Mä oon haaveillu codyn näkemisestä jo -09 asti mut luovutin jo täs yhes vaiheessa mut miten kävikään..:) en vois olla onnellisempi!!







4 kommenttia:

  1. Sulla on aivan kauhee leuka!:Oo

    VastaaPoista
  2. Harmi, mä tykkään :)

    VastaaPoista
  3. mihin meet kattoo codyä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lukee tekstissä jos vaan viitsisit lukea :)

      Poista