17. maaliskuuta 2013

aa2 vili2-1-1 aa4 aa3
Moi taas! Tuleva viikko on varmaan stressaavin viikko mitä mulla on tähän mennessä ollut ikinä...huomenna mä menen polven magneettikuvaukseen, mulla on parit kokeet, viikonloppuna on kauden viimeiset ja tärkeimmät kisat ja vklp jälkeen saan tietää magneettikuvien tulokset ja muutakin mun elämää muuttavaa tietoa! Huhhuh, sanon mä. Huominen on samalla myös mun ainoa vapaapäivä, kaikkina muina päivinä treenataan tulevaa kisaa varten. Mua jännittää todella paljon meiän joukkueen puolesta! Mua myös harmittaa ihan hirveesti, kun en itse pääse tohon kisaan luistelemaan. Onneks oon taas kohta back in business, kun nää mun polvet saadaan kuntoon!

Kuten mä viime postauksessa selitin ummet ja lammet mun hiuksista, niin mä pääsin sinne kampaajalle asti tossa pari viikkoa sitten! Nää kuvat on vaan otettu ennen sitä, joten niissä on edelleenkin toi järkyttävä tyvikasvu. Värjäsin sen siis pois ja multa leikattiin huonot latvat ja ne tasoitettiin. Nyt nää mun hiukset näyttää paljon parempikuntoisilta kuin ennen :) Mun huoneen sisustustakin on uudistettu tässä hiihtoloman jälkeen! Eksyttiin Ikeaan ja voitte vaan kuvitella mitä kaikkea mä sieltä oikeen hamstrasin mukaan...voin joskus tehdä mun huoneesta postauksen jos haluatte :) Mieltä muuten olisitte siitä, jos rupeisin päivittelemään vaikka ihan vaan asukuvia yms, melkein joka päivä siis jotain pientä? :)

5 kommenttia:

  1. ...voin joskus tehdä mun huoneesta postauksen jos haluatte :) Mieltä muuten olisitte siitä, jos rupeisin päivittelemään vaikka ihan vaan asukuvia yms, melkein joka päivä siis jotain pientä? :)---------JOO molempiin. ;)

    VastaaPoista
  2. Joo, tee ihmeessä niitä asukuvapostauksia, olis tosi kiva useeemminkin lukea juttuja täältä. :) kiva ku kirjotit taas! :-)

    VastaaPoista
  3. KUKA LUULTE OLEVAS`? JOKU SALPPURIN KUNINGATAR NUM2 ? XDDDDDDDDDD SÄÄLITTÄVÄ PIKKU PASKA

    VastaaPoista
  4. ois joo kiva jos postailisit useemmin ! :)
    mut must tuntuu et sul ei oo vaa aikaa xdd

    VastaaPoista
  5. vastaa kommentteihin ?

    VastaaPoista