21. maaliskuuta 2013

maanantai1 maanantai3 maanantai2
Neule Gina Tricot/ paita joku kauppa Ranskassa/ housut Dr. Denim (Carlings)/ kengät Converse (Foot Locker)

Ihan järkyttävän huonoja kuvia tällä kertaa...nappasin noi pikaisesti maanantaina ennen sitä mun magneettikuvausta! Mun ostaessa noita housuja mietin tosi pitkään haluanko korkeavyötäröiset housut, koska ne ei tosissaan lukeudu mun lemppareihin. Toisaalta mä tykästyin tohon väriin tosi paljon ja pakkohan mun oli ne sitten ostaa :) Dr. Denimien laatu on vaan jotain niin huonoa, mulla on hajonnu kahet housut ihan lyhyen käyttöajan sisällä. Siltikin noi on vaan jääny mun vakkarihousuiks ja kyllähän niitä tulee käytettyä myös mustanakin! Alkaa vaan tuntua siltä, että noi on ihan oikeesti jo jokaisella vastaantulijalla :D Mitä te ite tykkäätte Dr. Denimeistä? 

12 kommenttia:

  1. mulla ittekkin on denimit ja kylmä niistää tykkään! Ne kyllä haalistuu aika nopeesti mut ne on ainoot tarpeeks kapeet housut mitkä oon löytäny. Ja ku äiti ne maksaa ni ei sil hinnal oo hirveesti välii :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. paljo ne maksaa suunnillee? Miks just ne, eikä esim. h & m:n 20e pöksyt? onko niiden laadulla jotain eroa? Tee naked truth! Ja tee sellai postaus, missä on kuvia pienestä-yläasteikää.

      Poista
    2. haloo????????????????????????????? Miks et kommaa miihinkää? ^esim toi on ihan asiallinen :(

      Poista
    3. Jegginsit maksaa 45e, ihan farkkufarkut enemmän :) ja ne tuntuu päällä paljon paremmalta ku H&M pöksyt! Ja tällä puhelimella on vaikee vastata ku tää puhelin lagaa tässä kommentoinnissa...:/

      Poista
    4. Ja pistän noi postausideat muistiin! :)

      Poista
  2. ooot oksettava !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sä oot ano.

      Poista
    2. Kiva kun kerroit mielipiteesi, ano 1 :D

      Poista
  3. Dr deminit on musta ihan jees ku ne venyy ja taipuu mut kans mullakans menee älyttömän nopeesti rikki!
    Sä vaikutat nii täydelliseltä! nii kaunis ja ihana blogi ja luisetelija ja huhhu, tää lista jatkuis loputtomii!! <3

    http://minnaa97.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, vähän sama homma täällä...ja kiitos! Ihana kuulla välillä tollasta kommenttia :)

      Poista
  4. mikä järki on sit ostaa tollasii pöksyi jos ne menee heti rikki? :O

    VastaaPoista
  5. Olet todella nätti! :) Ihanat hiukset.

    VastaaPoista